torsdag 22. april 2010

Men det gikk bra til slutt!

I dag var jeg i dårlig lune på jobb. Jeg var i en rotten sinnsstemning fra morgenen av, og det hele toppet seg da det viste seg at noen hadde _kastet_ jobbfleecejakken min fordi jeg hadde kommet til å glemme den på feil sted. Jeg forhørte meg, men fant ingen som hadde lyst til å bestille meg en ny. Jeg ble oppfarende og kom med (tomme) trusler om å si opp eller knuse noe, før jeg roet meg ned til passiv-snurt. Og til hvilken respons! En av mine overordnede syntes så synd på meg at han stakk til meg en stor, blå trøstepremie ved arbeisdagens slutt:


Mon tro hva den inneholder!


Fire pakker kjeks + små melkekopper! Perfekt til en dag i parken! Det er nesten skremmende hvor lett min kjærlighet lar seg kjøpe. (Selv om jeg fortsatt _fryser_.)

12 kommentarer:

Team Chapeau sa...

Jeg blir gjerne med på en dag i Parken!! Vel fortjent amerikansk fetemat!!

Anonym sa...

"Feminin misantropi fungerer i praksis:)"

Astrid sa...

ja!

mor sa...

Man kødder ikke med noens fleece. Det gjør man bare ikke.

Ingvild sa...

Åherreguuuud, jeg skulle ønske noen kunne makulere MIN fleecejakke på jobben (!!! - som jeg tror jeg ikke har lenger - det er så typisk! Jeg er borte i et halvt år og så ansetter de en haug med idioter. Akk). Dessverre så eide jeg ingen fleecejakke, kan du tro det? De gikk bare på rundgang...

... Jeg mener. Jeg hadde sikkert blitt kjempeprovosert om noen hadde tatt fleecejakka mi, men det er sannsynlig at jeg hadde vært passivsnurt hele veien og ikke smilt til noen og vært skikkelig vrang. Bra det gikk bra til slutt!

Xn3x sa...

Sier som Wally: Pussig hvor fort en brukbar dag kan bli til en fantastisk dag.

Ingvild sa...

... jeg skulle selvfølgelig ikke ønske at noen kasta fleecejakka mi. Men jeg skulle ønske jeg hadde oreokjeks! En gang jobba jeg i tre ekstra timer enn det jeg skulle på en lørdag, da fikk jeg en sixpack av sjefen.

Unknown sa...

Oiii, _flere_ nye innlegg :D

Jeg bare stjeler fleecen til alle andre jeg, istedenfor å kjøpe en egen :)

JEG syns det er en fin ordning.

Astrid sa...

OMG en million kommentarer!!

Jeg er glad for støtten i fleecejakkesaken.

Og Chrisse, bruker du fleece i ferskvareavdelingen? Det er imot mattilsynets regler!

Unknown sa...

Herregud, Mattilsynet kan ta seg en kneippbrødskive med brunost og holde kjeft. Ferskvareavdelingen er den kaldeste avdelingen i hele butikken!

Dessuten har de ikke sagt det til oss..? Jeje. Jeg har siste vakten min neste uke uansett :)

Astrid sa...

Kanskje jeg tar feil.

Ulrikke sa...

ÅH, du kan få alle fleecejakkene mine for den der. Plx plx. Det er lov med fleece når man steker pølser hvert fall (men jeg har lært mange trix for å få dem til å se ferske ut som Mattilsynet ikke liker like godt...) : D