tirsdag 20. april 2010

Si meg så, hva vil du mere?

Også jeg som var annerledes og misforstått! Jeg tar meg stadig i å bli tatt på kornet. 21 år er for mye. Skulle man bli noe skulle man ha blitt det allerede. Man kan strengt tatt ikke kalles talent lenger. Min mor forteller meg at det nok vil bli vanskeligere å imponere fremover, og jeg har i det små begynt å samle på kloke mennesker som ikke har fått til så mye. Jeg vet ikke hvor jeg skal i verden, bortsett fra ca helst framover.

Men herregud, det er ikke 2006. Jeg liker mennesker, jeg bor ikke i feil by, syns ikke jeg er styggest i verden (mer penest i verden, egentlig), og jeg har kjøpt nye solbriller til geburtsdagen. Kake, dikt og tegninger har jeg også fått. Du og du!

(tegning by Daniel)

Blip-båt og gud hvor det går godt, vi har hva vi skal ha, av både stort og smått.

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Ja, man skal være glad det ikke er 2006...

Håper du hadde en finfinfin dag :---{) fikk du noe fint?

Astrid sa...

Hurra! Noen leser fortsatt vloggen min. Jeg hadde en fin dag. Fikk kake, penger og kjøleskapmagneter, resten af gavene lar vente på sig:( :)

Unknown sa...

Jeg oppfatter det som at det er ganske mange kloke som ikke har utrettet så mye. Om dette skyldes manglende arbeidsvilje eller dårlige valg er vanskelig å si. Kanskje det uansett ikke er så mange men at de få som er der ute blir spesielt lagt merke til?

Unknown sa...

I 2006 var jeg penest i verden. Under et tynt lag med fett kunne man skimte muskler. En sann storhetstid. Tidens tann har sørget for at situasjonen er endret.

Daniel sa...

(Iiiik, jeg er berømt!)