onsdag 5. mai 2010

I wait I wait but Kate's so late

Ganske ofte kommer man hjem litt full og ganske trøtt, og da kan man enten legge seg eller logge på face for å sjekke om han søte er online og vente på at han skal begynne å chatte. Mens man venter kan man se og høre wait wait I wait for Kate. Perfekt for stunder man egentlig burde sove.



Forøvrig:
  • C-sel, konserten var fin.
  • Kari er jeg er blitt bestevenner. Ikke gråt, Tilla, du finner sikkert noen nye:):)
  • Faen for en streiting! Han nekter å innlede chatsamtale.

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Omg streiting! :( Men duuuu kunne vel innledet samtale? :) :) :) Eller?

Astrid sa...

Kunne jeg vel ikke! Tenk om jeg sier hei:)) og så logger han af!!

Ingvild sa...

Ja, ok, jeg ser problemet. :( Er nok best å vente.

Unknown sa...

Jeg er misunnelig.