søndag 22. november 2009

Mandag (natt)

Så. Jeg reiser hjem om under tre uker. Jeg elsker fortsatt ikke Paris, bare i korte øyeblikk, hengende ut av loftsvinduer i Marais, eller i lengere latterkramper i loppekassa. Jeg har glemt å gjøre leksene mine, som vanlig, og glemt å skrive blogginnlegg, selvfølgelig. Skriver og sender postkort i siste liten, børster støv av Buffy's swearing keyboard, gruer meg til eksamen, gleder meg til å komme hjem, er negativ til Frankrike, nekter for at jeg er det, osv.

Ja, også var jeg i London. Der så jeg:
  • Dianas perlekjole
  • cupcakes
  • ekorn
  • Topshop
  • Big Ben
  • briter

Det var vel omtrent det.

9 kommentarer:

Xn3x sa...

Så deg ikke i London. Eller Dianas kjole. (Altså: Så hverken deg eller Dianas kjole - ikke deg i Dianas kjole, skjønt jeg så ikke _det_ heller.)

Jeg prøver ikke å tenke på eksamen, hvilket er dumt, siden jeg har eksamen på fredag. Ikke har jeg loftsvinduer å henge ut av heller.

Loppan K sa...

Jeg så deg i London. Jeg så muffins. Jeg så øl. Jeg så parlamentet. Jeg så asiatisk mat.

Astrid sa...

Posten-Henning: Det var trist. Jeg ville blitt glad om jeg hadde sett deg i London. Særlig dersom du hadde båret Dianas kjole.

Jeg føler vi er på bølgelengde. Jeg har heller ikke noe loftsvindu, men jeg har venner som har.

Siskan K: Jeg så deg i London. Jeg så muffins. Jeg så øl. Jeg så parlamentet. Jeg så asiatisk mat. Jeg så iste med purre - nei, vent - sitrongress. Lett å blande.

Ingvild sa...

Du er heldig som har vært i London.

Jeg har vært i Kongsvinger. Der var det ikke mye å se gitt.

Jeg tenker mye på eksamen. Snart er det over! Jeg gleder meg.

Loppan K sa...

Jeg motsetter meg å bli kalt Siskan, selv om jeg ble inspirert av henne. Jeg vil hevde at dere to har flere likhetstrekk. Hun er ikke den eneste som blogger etter støtte og sympati.

Astrid sa...

INGVILD! Snart er jeg å se i Kongsvinger, gjør det deg glad?

Åkken Bom: Hvem var det som måtte sende moderators selvmordspatrulje hjem til deg, om jeg tør spørre? Var det jeg, kanskje?

Loppan K sa...

Esther, mine personlige opplevelser er noe jeg ikke har lyst til å dele med andre. Hvis du vil rope om hjelp, for all del GJØR DET! men ikke dra andre med i dragsuget!

Xn3x sa...

Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på denne "Loppan K".

Ulrikke sa...

Jeg elsker virkelig ikke Paris, men håper at den av og til viser seg fra bedre sider enn de dagene jeg tilbragte der i fjor. Jeg likte dog veldig godt å klatre i trapper i Bayeux! London >>>> Paris.

Videre er jeg så dårlig forberedt til mine eksamener at jeg ikke klarer å sette i gang med noe av det jeg må gjøre. Jeg har likevel en følelse av at det går i orden, det pleier jo det.

Ps. Jeg må si meg enig med den slitne og bitre!!